z życia WTZ
Wycieczka w Bieszczady PDF Drukuj Email
poniedziałek, 19 września 2011 08:14

W dniach 13-14.09 mieliśmy ogromną przyjemność zwiedzać Bieszczady. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Lesko - cerkiew w której obecnie znajduje się muzeum, kościół parafialny oraz XVI- wieczny zamek Kmitów. Odbyliśmy rejs statkiem po jezierze solińskim oraz podziwialiśmy piękne widoki spacerując promenadzie znajdującą się na największej tamie w Polsce która łączy brzegi ogromnego akwenu.

Po wypoczynku w schronisku Bieszczadnik drugiego dnia zwiedzaliśmy większą część dużej pętli bieszczadzkiej. Z autobusu podziwialiśmy malownicze rozległe połoniny, przepiękne krajobrazy co rusz przyciągały nasze spojrzenie. W miejscowości Cisna zauroczyła nas knajpka Siekierezada której niepowtarzalny wystrój na długo pozostanie w naszych wspomnieniach.  Przewodnik opowiadał nam historie, legendy dotyczące Bieszczad każdy z dużą uwagą słuchał tych ciekawych historii.

Zmęczeni ale szczęśliwi wróciliśmy późnym wieczorem do domów.

Poprawiony: wtorek, 07 października 2014 08:17

XIX Wojewódzka Olimpiada Lekkoatletyczna PDF Drukuj Email
poniedziałek, 19 września 2011 07:34

Zawodników i opiekunów XIX Wojewódzkiej Olimpiady Lekkoatletycznej Osób Niepełnosprawnych w Zgórsku 08.09.2011r. na starcie przywitał deszcz lecz organizatorzy byli przygotowani na także przeszkody i cała impreza już bez żadnych przeszkód odbyła się w Hali Sportowej w Nowinach.

W zawodach brali udział Marzena Myłek, Iwona Przewoźniak, Damian Przewoźniak, Rafał Mróz, Jacek Adamczyk, Jarosław Mrożek.

Dziewczyny brały udział w rzucie piłką lekarską oraz w rzucie do kosza. Iwona Przewoźniak po zaciętej rywalizacji zajęła II miejsce w rzucie do kosza. Chłopcy uczestniczyli w biegu na 60 m. i rzucie piłką lekarską.

Nasi zawodnicy w doskonałych humorach przywieźli dyplom, statuetkę oraz torbę sportową

Poprawiony: wtorek, 07 października 2014 08:20

Muzyczny darczyńca PDF Drukuj Email
czwartek, 08 września 2011 10:24

Dzięki dobrej woli pani Wandy Majcher pracownia muzyczna otrzymała pianino.

Podarowane pianino pozwoli na rozwijanie uzdolnień muzycznych wśród naszych podopiecznych.

Serdecznie dziękujemy za ten bezinteresowny gest.

Poprawiony: wtorek, 07 października 2014 08:02

Czas do pracy ... PDF Drukuj Email
czwartek, 08 września 2011 10:09

Po miesięcznej przerwie urlopowej 23.08 wypoczęci uczestnicy i terapeuci powrócili do pracy.

Prace na warsztatach rozpoczęliśmy bardzo intensywnie uczestnicy nadal uczęszczaja na zajęcia z hipoterapii, rozpoczynają się również imprezy sportowe, konkursy plastyczne i występy artystyczne. Każdy wyczekuje z niecierpliwością zbliżającej się dwudniowej wycieczki w Bieszczady.

Poprawiony: wtorek, 07 października 2014 08:04

Powitanie Lata w Połańcu PDF Drukuj Email
poniedziałek, 04 lipca 2011 11:04

Już po raz dziewiąty Warsztaty Terapii Zajęciowej w Połańcu zaprosiły reprezentację naszej placówki na spotkanie integracyjne "Powitanie Lata". Impreza odbyła się w dniu 28 czerwca. Nasi uczestnicy doskonale radzili sobie podczas gry w kręgle. Wiele radości sprawiło poszukiwanie kwiatu paproci oraz puszczanie wianków. Na koniec wszyscy wyśmienicie bawili się przy muzyce zespołu "Efekt".

Nawet padający deszcz nie był w stanie zepsuć świetnej zabawy. Każdy wracał do domu z uśmiechem na ustach i oczekiwaniem na kolejną połaniecką imprezę.