z życia WTZ
Koncert w Kielcach PDF Drukuj Email
poniedziałek, 08 października 2012 06:01

W dniu 29.10 grupa naszych uczestników wraz z opiekunami była na koncercie zespołu Łzy w Kielach.

Wszyscy wyśmienicie bawiliśmy się wraz z charyzmatyczna nową wokalistką zespołu Sarą Chmiel. Grupa zaprezentowała utwory z nowej płyty a także znane przeboje min.: "Agnieszka", "Narcyz".

Wyjazd ten był możliwy dzięki panu Kazimierzowi Krzemińskiemu z hurtowni KiM, który zasponsorował nam bilety.

Serdecznie dziękujemy!

Poprawiony: wtorek, 07 października 2014 09:10

XX Wojewódzka Olimpiada Lekkoatletyczna Osób Niepełnosprawnych w Zgórsku PDF Drukuj Email
środa, 26 września 2012 09:39

Już dwudziesty raz odbyła się z Zgórsku Wojewódzka Olimpiada Lekkoatletyczna.

25.09.2012 sześcioro naszych uczestników Marzena. Iwona, Dorota, Jarosław, Damian oraz Zbyszek zmierzyli z innymi zawodnikami z DPSów i WTZów w biegu na 60m, rzucie piłką lekarską oraz rzucie do kosza.

Marzenka Myłek zdobyła brązowy medal w rzucie piłką lekarską.

Poprawiony: wtorek, 07 października 2014 08:58

III Ogólnopolski Turniej Bocce Olimpiad Specjalnych PDF Drukuj Email
poniedziałek, 24 września 2012 12:23

Tegoroczny turniej w bocce był organizowany w Krakowie przez Oddział Małopolski OSP w dniach 20-23.09.2012r.

Ceremonia Otwarcia Turnieju odbyła się w Teatrze Ludowym w Nowej Hucie, gdzie zawodnicy wraz z trenerami dotarli specjalnym tramwajem. Część ceremonialną zakończył występ zespołu „I o to chodzi” oraz zespół pieśni i tańca „Myślenice”.

Zawody rozpoczęły się od preeliminacji, po których nastąpiły gry pojedyncze. Zwieńczeniem dnia był nocny spacer po Krakowie. W kolejnym dniu rozegrane były deble oraz odbyły się ceremonie dekoracji w singlach i deblach. Na zakończenie zawodów odbyły się gry zespołowe.

W zawodach brało udział 100 sportowców, 35 trenerów oraz 45 wolontariuszy.

Oddział Świętokrzyski reprezentowali zawodnicy z sekcji:
„Grom” Busko-Zdrój – Marcin Mrożek, Piotr Wojciechowski
„Strzała” Jędrzejów – Edyta Kopeć, Dominik Gruszka, Ernest Kozakowski
„Supernowa” Zgórsko – Stanisław Kozubowski, Krzysztof Linek
„Tornado” Skarżysko-Kamienna – Łukasz Bernatek, Marcin Miernik
„Tytany” Pińczów – Paweł Kubanek-Sałaga

Zawodnicy brali udział w grach pojedyńczych, deblach i grze zespołowej.

Nasi uczestnicy zajęli w swoich grupach startowych w deblu czwarte miejsce natomiast indywidualnie zdobyli złoto (Piotrek) i brąz (Marcin).

Poprawiony: wtorek, 07 października 2014 08:59

Wycieczka do Zamościa PDF Drukuj Email
poniedziałek, 24 września 2012 10:52

W dniach 18-19.09.2012 uczestniczyliśmy w wycieczce do Zamościa.

Pierwszego dnia w pełnym słońcu zwiedziliśmy w Zamościu : Bramę Lwowską, Mury obronne oraz Nadszaniec, gdzie mogliśmy zobaczyć wystrzał z armaty. Kolejnymi atrakcjami były: dom Marka Grechuty, Rynek Solny, Akademia Zamojska, Rynek z Ratuszem, Rynek Wodny oraz ZOO.

Wieczorem w Krasnobrodzie dzięki uprzejmości gospodarzy, mogliśmy zorganizować ognisko i grilla. Wygodne pokoje sprawiły, że doskonale wypoczeliśmy po całym dniu atrakcji. Polecamy pokoje gościne Anny Dziura http://roztocze.net.pl/dziura/

Przepyszne śniadanie dało nam energię i siłe do dalszego odkrywania tej przepięknej krainy. W Krasnobrodzie zwiadziliśmy kapliczkę na wodzie - skąd bije cudowne źródełko, Klasztor z cudownym obrazem Matki Boskiej oraz muzeum Etnografii i Przyrody.

Następnie pojechaliśmy do Zwierzyńca, gdzie zjedliśmy smaczny obiad w "Starym Młynie" oraz poznaliśmy historię Kościóła na wodzie. W czasie objazdówki autobusowej po Parku Narodowym przy jeziorze Echo mieliśmy okazję zobaczyć stado koni polskich. W drodze do domu zwiedziliśmy również Szczebrzeszyn gdzie zobaczyliśmy pomnik chrząszcza, cerkiew oraz kościół.

Dzięki bezpiecznej i sprawnej jeździe pana Łukasza z firmy przewozowej „EWA” http://www.globusik.eu/, szczęśliwi z mile spędzonych dni, ale i zmęczeni wróciliśmy do domu.

Poprawiony: wtorek, 07 października 2014 08:59

IV Świętokrzyskie Piesze Spotkania Aktywizujące Osoby Niepełnosprawne PDF Drukuj Email
poniedziałek, 17 września 2012 06:45

W dniu 14.09.2012r odbyły się IV Świętokrzyskie Piesze Spotkania Aktywizujące Osoby Niepełnosprawne. Wzieły w nich udział osoby z 18 ośrodków z województwa świętokrzyskiego w tym jedenastu uczestników naszych Warsztatów.

W tym roku rajd prowadził z Szydłowa na Chańczę. Przed wyruszeniem w trase uczestnicy rajdu poznali zabytki Szydłowa - Synagoge, mury obronne wraz z Bramą Krakowską, zespół zamkowy. Trasa prowadziła przez wieś Kotuszów w którym zwiedziliśmy kościół p.w. św. Jakuba.Rajd zakończył się na tamie nad zalewem Chańcza gdzie wszyscy otrzymali upominki, dtplomy uczestnictwa i pyszny obiad.