Witaj na stronie WTZ Busko-Zdrój
II Wojewódzki Turniej Tenisa Stołowego PDF Drukuj Email
wtorek, 27 września 2011 08:37

W piątek 23.09.2011r. już po raz drugi odbył się Wojewódzki Turniej Tenisa Stołowego, którego organizatorem było Stowarzyszenie Przyjaciół DPS w Łagiewnikach. Pośród zawodników reprezentujących nasz WTZ byli: Zbigniew Krawczyk, Marcin Mrożek, Piotr Wojciechowski i Czesław Leszczyński. Niestety tylko Cześkowi udało się wyjść z grupy i kontynuować dalszą grę.

Poprawiony: wtorek, 07 października 2014 08:12

Spotkanie integracyjne PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator_one
wtorek, 27 września 2011 07:09

W dniu 20.09 wyruszyliśmy pieszo z naszych Warsztatów na spotkanie integracyjne w ośrodku hipoterapii w Zbludowicach.

W imprezie uczestniczyły osoby które biorą udział w projekcje "Zainwestuj w siebie - zmień własną przyszłość". Organizatory zapewnili wiele atrakcji jazda bryczką, konno,  piczenie kiełbasek oraz tańce.

Poprawiony: wtorek, 07 października 2014 08:13

III Świętokrzyski Rajd Pieszy Osób Niepełnosprawnych PDF Drukuj Email
poniedziałek, 19 września 2011 08:56

Po raz kolejny nasi uczestnicy wzięli udział 16.09 w III Świętokrzyskich Pieszych Spotkaniach Aktywizujących Osoby Niepełnosprawne zorganizowanym przez Stowarzyszenie Przyjaciół DPS w Gnojnie. W tym roku rajd wyruszył z nad zalewu w Borkowie po przejściu 8 km. zakończyliśmy wędrówkę w gospodarstwie agroturystycznym Antolka.

Uczestnicy po trudach marszu szczęśliwi wrócili do domów.

Poprawiony: wtorek, 07 października 2014 08:15

Wycieczka w Bieszczady PDF Drukuj Email
poniedziałek, 19 września 2011 08:14

W dniach 13-14.09 mieliśmy ogromną przyjemność zwiedzać Bieszczady. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Lesko - cerkiew w której obecnie znajduje się muzeum, kościół parafialny oraz XVI- wieczny zamek Kmitów. Odbyliśmy rejs statkiem po jezierze solińskim oraz podziwialiśmy piękne widoki spacerując promenadzie znajdującą się na największej tamie w Polsce która łączy brzegi ogromnego akwenu.

Po wypoczynku w schronisku Bieszczadnik drugiego dnia zwiedzaliśmy większą część dużej pętli bieszczadzkiej. Z autobusu podziwialiśmy malownicze rozległe połoniny, przepiękne krajobrazy co rusz przyciągały nasze spojrzenie. W miejscowości Cisna zauroczyła nas knajpka Siekierezada której niepowtarzalny wystrój na długo pozostanie w naszych wspomnieniach.  Przewodnik opowiadał nam historie, legendy dotyczące Bieszczad każdy z dużą uwagą słuchał tych ciekawych historii.

Zmęczeni ale szczęśliwi wróciliśmy późnym wieczorem do domów.

Poprawiony: wtorek, 07 października 2014 08:17

XIX Wojewódzka Olimpiada Lekkoatletyczna PDF Drukuj Email
poniedziałek, 19 września 2011 07:34

Zawodników i opiekunów XIX Wojewódzkiej Olimpiady Lekkoatletycznej Osób Niepełnosprawnych w Zgórsku 08.09.2011r. na starcie przywitał deszcz lecz organizatorzy byli przygotowani na także przeszkody i cała impreza już bez żadnych przeszkód odbyła się w Hali Sportowej w Nowinach.

W zawodach brali udział Marzena Myłek, Iwona Przewoźniak, Damian Przewoźniak, Rafał Mróz, Jacek Adamczyk, Jarosław Mrożek.

Dziewczyny brały udział w rzucie piłką lekarską oraz w rzucie do kosza. Iwona Przewoźniak po zaciętej rywalizacji zajęła II miejsce w rzucie do kosza. Chłopcy uczestniczyli w biegu na 60 m. i rzucie piłką lekarską.

Nasi zawodnicy w doskonałych humorach przywieźli dyplom, statuetkę oraz torbę sportową